Garanție:
Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este 30 de zile și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție;
Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în sediul momentul la care operatorul economic a luat la cunoștință de deficiențele respective. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la sediu sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.
MENȚIUNI IMPORTANTE
Pierderea factura / bon emis de bestcase.ro precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului pot duce la pierderea garanției.
Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este 30 de zile și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție;
Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în sediul momentul la care operatorul economic a luat la cunoștință de deficiențele respective. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la sediu sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.
MENȚIUNI IMPORTANTE
Pierderea factura / bon emis de bestcase.ro precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului pot duce la pierderea garanției.
Retur:
Returul produselor este acceptat doar in conditiile de mai jos:
Produsele comandate online ce au ca modalitate de livrare: ridicarea de la punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie). Ne rezervam dreptul de a verifica si accepta produsul la solicitarea clientului.
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 30 (treizeci) zile calendaristice de la data informarii bestcase.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar.
bestcase.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care bestcase.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat sa contactati telefonic aflat mai jos, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data receptionarii lui.
Returul produselor se poate face prin curier sau posta sau venind direct la sediul bestcase.ro.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Va rugam ca in momentul expedierii sau cand veniti la sediul bestcase.ro, coletul sa contina copie dupa factura sau bon.
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
1. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
2. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
De retinut:
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Nu vor fi receptionate coletele care nu au trecut numarul de retur pe scrisoarea de transport (AWB).
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.